DNLA KLIMA
Orodje DNLA Merjenje zavzetosti je postopek za analizo stanja motiviranosti in analizo organizacijske klime v podjetju. DNLA meri 11 področij zavzetosti in stanja organizacijske klime. Orodje je profesionalna rešitev za odkrivanje podjetniških problemskih področij, neizrabljenih sinergij in nerazvitih storilnostnih potencialov v podjetju ali posameznem oddelku. Analiza se opira na dejstva, tj. na dejanske situacije, kakršne doživljamo na delovnem mestu in v odnosih s sodelavci. To pa je odvisno od tega, kako gledajo na stvari zaposleni. Nihče ne more zagotoviti boljših informacij kot oni. Kljub temu pa smo za doseganje kar največje objektivnosti sestavili vprašanja v obliki izjav o dejstvih, ne pa mnenja ali sodbe.
Cilj analize je, da vodstvo dobi začetni podrobni vpogled v strukture odnosov, ki vladajo v podjetju kot celoti. Vprašalnik se ukvarja s štirimi glavnimi problemi:
- V kolikšnem obsegu je mogoče posamezne oddelke, time in delovna področja poistovetiti s podjetjem kot celoto?
- Ali menedžerji dejansko uporabljajo veščino vključujočega vodenja (inclusive management)?
- Ali je stranka eksplicitni cilj in smoter naporov celotnega podjetja?
- Ali so zaposleni in vodstvo usklajeni s cilji podjetja?
Vprašanja se navezujejo na vsakodnevne poklicne situacije in na določena področja v podjetju. Ocene predstavljajo zato subjektivno poročanje o dejstvih, kakor jih vidijo menedžerji in zaposleni. Pri cenjevanju se izvede razlikovanje med rezultati vodij in ostalih zaposlenih, kar se tudi v poročilu prikaže ločeno in z možnostjo neposredne primerjave. Analiza se osredotoča na interakcijo in medsebojne vplive vseh »produkcijskih enot« v podjetju. Zasnovana je z namenom, da se prepoznajo smeri in možnosti za spremembe ter pobude za izboljšave. Vsebuje kazalce zgodnjih svaril za protiukrepe na kritičnih področjih, osvetljuje slabosti in njihove možne posledice.
Področja merjenja:
- cilji podjetja,
- vizija,
- komunikacija,
- usmerjenost na stranke,
- sodelovanje,
- inovacija,
- usposabljanje in razvoj zaposlenih,
- kakovost vodenja,
- organizacija,
- zadovoljstvo z delom,
- stres.